Sunday, September 16, 2012 | By: Guess Who

Kenape aku lahir dalam keluarga yg selfish ni?

Pagi2 lagi akak aku dah msg aku tanye...

"kau dapat kete tak nak angkut barang?"

Aku ingat dia tanya awal sebab nak gerak awal dari umah abang aku, tp soalan tu hanya lakonan semata2, sampai pukul 4.30pm belum pun balik lagi, ape la perangai masing2, tak pernah prihatin dengan kesusahan orang.

Haritu mak aku buat aku macam ni, hari tu sepatutnya aku dari pagi full program, dah cakap awal2 nak pinjam kete dia seharian... tapi same je, pukul 10.45pm baru balik rumah.

Aku dah malas nak fikir sume ni, aku sedar aku pinjam harte korang, so aku takde hak nak marah2...

Bagai menunggu MATAHARI mengeluarkan salji....

DUNIA NI SEMEMANGNYA TAK ADIL!

0 comments: